I will rock the world
<3

středa 14. března 2012

One big room full of bad bitches

Vypadalo to na normální středu. 

...kromě toho, že malá Livana v úterý blila ve třídě a musela zůstat doma, děsně se nudit u televize a tím pádem neustále otravovat mě. Ovšem jakmile jsem se zmínila o škole, tak se bolesti břicha dostavily rychlostí blesku.

...kromě toho, že jsem si poprvé povídala s našim nejúžasnějším builderem <3333 jeho pravej britskej přízvuk mě přivádí k šílenství, ale říkal, že se bude snažit mluvit, abych mu rozuměla a pak když odjížděl, tak hodil takovej ten úsměv. takovej ten prostě no. víte, ne?aaach.

...kromě toho, že jsme s Chloe jeli do knihovny a já zabouchla klíče v autě, tudíž jsem musela asi přes polovinu Anglie běžet, indiáckým stylem - chůze/běh/chůze,. Celá uřícená jsem doběhla domů a hledala klíče náhradní. Bohužel jsem je již od samého rána nemohla najít, tudíž jsem začala propadat panice, že jsou někde spadlé v zamklém autě. Ptala jsem se všech. Nikdo je neviděl. Pak, když jsem proměnila celej barák v ohromný vybuchlý skladiště, se našly. Ležely si v klidu na gauči, svině. grrrr.

...kromě toho, že jsem měla svojí první hodinu power plate. (Bože ať se potom hubne, prosím. Nebo se už zastřelim, fakt. )


...kromě toho, že nám celý den nejde v baráku topení, takže je tu větší zima než venku.

...kromě toho, že nám ještě ke všemu nejdou světla v koupelně, takže jsem si ležela ve vaně a ručně popoháněla zasranou baterku, která svítí jenom, když s ní člověk točí dokola. O_o

...kromě toho, že jsem byla odhodlaná udělat si poctivě své domácí úkoly do školy, ale mé špatné já mě přemohlo a já to vecpala Livaně. A ta s pravým děckým nadšením mi vyplnila vše, vlastně ani to co nemusela.

uplně obyčejná středa. opravdu ....


Takže to všechno je asi karma. nebo už nevim.

Krásný záživný zbytek týdne i vám. )))





6 komentářů:

  1. Jé i anglický děti simulujou, to je boží XD
    Stydíš se aspon trochu, že necháš psát malou holku svoje úkoly?!

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo! :D a jak "přesvědčivě"! :D
    Joo. měla jsem blbý pocit, přiznávám! Odteď všechny sama.!

    OdpovědětVymazat
  3. všechny děti jsou stejný :DDD
    a na karmu radši bacha, víš jak to dopadá! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo. jdu konat už jen dobro všude! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je fajne :D za úkol se nestyď...já za celou éru ve škole jsem skoro žádný nedělala sama :D Hlavně, že je to dobře :D
    Tady pořád stejná nuda, zítra jedeme s Matym k Pétě Fuskový do Vlčič na párty, tak jsem zvědavá jestli tam vůbec usne :D
    Jinak zítra mám zase firmou nařízené volno na 65% do prčič :o/ hlavně, aby se to zase vzmohlo...jinak jsem víš kde :D
    Jo a rozmysli si tu Benátskou, byla bych ráda, kdyby jsi jela taky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. jojojo!! Snad se to vzchopí!
    Určoo! Kdybych,tak věděla, co a jak bude a nebude, ale hrozně ráda, bych jela s váma ! :)))
    j, tak to si užij a fot něcoo!!!

    OdpovědětVymazat