I will rock the world
<3

čtvrtek 29. března 2012

I'm sitting here, with this blank expression.


...
Horké odpoledne, třetí hodina právě odbila, na faceboku se objevila nová bílá jednička v červeném čtverečku značící další posraný farmville, nehraju to, co je s váma, lidi, beru klíče od auta a otvírám dveře do dlouhé chodby. Stojí tam, zádama ke mně, vnímajíc jen teplo a Nirvanu puštěnou na plný pecky. Na sobě má jenom kraťasy spadlé do půlky zatraceně luxusního zadku, z podnich mu vyčuhují hodně ale hodně sexy boxerky, na nohách nízké černé conversky, má prostě smysl pro styl. A nahoře nic, jen mužné opáleně tělo, v tu chvíli spatřím jeho již asi 3. tetování (bože kolik jich ještě má <333), otočí se na mě a já se nezmůžu na nic jiného než nevinný pohled a vyřčené "sorry". Jsem srab. Je tak sexy... uuuugh.

Je březen a má drahá Livana postavila na zahradě stan, hned po dostavení nás všechny 3 donutila sníst večeři přímo v něm. Zapla její dvě radia z Happy mealu hrající jen jednu píseň od Pixie Lot a Beyonce a sepsala jednoznačná pravidla o chování ve stanu! Dokonce jsem dostala na ruku pásku, takovou tu jakou nosíte, když bydlíte v hotelu a máte all inclusive. Občas mě opravdu příjemně překvapí, jak je vynalézavá. Druhou noc jsme tam pak měli spát. Naštěstí BBC neukazovalo zrovna teplou noc, tak pro nás hostotec přišel, že jako někdy jindy. Díky bože!

O víkendu jsme byli s CZ/SK skupinou z pohybů na oficiální první cyklo/tůře, která se konala na pobřeží. Týden předtím nám přišel email poukazující na cestu a zajímavá místa. Trasa byla rozmezena na přibližných 15 km. Bylo nádherný počasí, my si na cestu jako správné češky nakoupili pár ciderů a lahůdek (donnaty , jahody, cupcaky) a vyrazili jsme vstříc dobrodružstvím. Skupina se ze začátku zdála poněkud jednoznačné rozdělena na Češko a Slovensko, ale po do kopců a z kopců ujitých 10 kilometrů jsme odbourali veškeré hranice a spojici se v jednu!!! Navzájem jsme hádali česká a slovenská slovíčka, což jak se ukázalo byla výborná zábava. Do cíle jsme dorazili jako první a počkali na zbytek. Čekání bylo dlouhé, tak jsme si ho zpříjemnili pitím. A nebylo toho málo. Pili a hráli picí hry. Jeden jagerbomb a ice smirnoff za druhým. No opili jsme se jak ty Dáni a jen tak tak stihli poslední vlak XDDD

Seven sisters

Druhý den jsem měla kocovinu, spala asi do 1 a šla s Denčou na oběd do mekáče XDDDDD Je hrozně boží jaro. Fakt. Všechno tak krásně kvete. A je fakt krásně teplo. Jsme s Liv neodolaly a jedno odpoledne se odměnily zmrzkou. Oni holky zmrzku nesmí, je přece nezdravá, takže takovýhle věci vždycky kupuju natajnačku.Uplně se hrozně šidim a skoro nic si nekupuju O_o . Neuvěřitelné. Ale nějak mám pocit, že nic moc nepotřebuju. A když už něco, tak to je moc drahý. Tak jako? :D 

trošku jsem toho měla XDD
malinový cider

Řeším, na kdy si koupit letenku. Chce to co nejdřív. A furt se k tomu nějak nemám. Potřebovala bych hnací motor. grrr. 

6 komentářů:

  1. Já jsem šla do krámu, že budu utrácet a nakoupím toho hodně a pak mi přišlo všechno drahý po těch zimních slevách, tak nic XDD
    To seven sisters je nádherný a hlavně o tom slyším poprvý.

    OdpovědětVymazat
  2. Smaž si prosím to opisování slova v komentářích na kontrolu, to je hrozný! XD

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nevim, co to je, ale smažu to ! :D :D
    Jooo. byla to fakt krása jako. v životě jsem nic takovýho neviděla. akorát ráj sebevrahů jinak pohoda ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. No hurá už jsem si říkala, kdy bude další blog o víkendu :o) Úplně ti to teplo závidím :o) Tady je od včera hnusně :o/ Včera si u mě byla Jess pro ty věci od Lucie. Dneska mám zase volno a přemýšlím, co podniknout s Matylďákem, ale nevím...venku hnusně a nic moc mě nenapadá :o/ Ale uvidíme třeba na něco přijdu :o) Jinak už mám ty money od tvojí mamky, takže pak stačí říct a můžeme pro Jess zabookovat tu letenku. Jo a prosím tě strašně postrádám fotky z rekonstrukce baráku, jsem strašně zvědavá tak šup doplnit

    OdpovědětVymazat
  5. u toho moře to fakt musí být nádhera!
    co oni vlastně můžou jíst?
    je hnacím motorem to že až se budeš chystat domů tak to bude stát i třeba třikrát tolik dostatečná motivace? :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Stále se rekonstuuje !!! Ale pak budou ! :))) Je tu akorát bordel všude. ale dělníci jsou poctiví a uklízej si to po sobě ))))
    Fakt to byla krása. No. tot dobrá otázka. skoro nic. XD
    jo to by měla bejt! :DD jsou tu 3 různé datumy. nevim, který je top no ! :D

    OdpovědětVymazat