I will rock the world
<3

úterý 13. března 2012

The naked and famous

Its all about bitches...

...poslední víkend se řadí mezi ty nejvydařenější. Sobotní vstávání probíhalo kolem té osmé. Venku se na obloze plazilo několik velikých mraků, ale meteorologický výzkum společnosti BBC sliboval teplý sluneční den v Londýně, a tak jsem doufala, že se to ještě vyjasní. A taky vyjasnilo. Dopoledne jsme si dali ve stylu nákupním. A asi 3 hodiny jsme se prodírali mezi lidma na Oxford street. Ale jelikož nepatřím mezi fanoušky strkání, šlapání na nohu a bojování o místo dalšího kroku, déle jsme to nevydrželi. Takže jsme toho moc nepořídili ))) Ale stavili jsme se cestou v Tesco express a nakoupili dobrůtky a zamířili si to do parku. Tam se rozvalili na lavičce, sdělovali si životní zážitky a nabírali sílu ze slunečních paprsků. )) Večer jsme pak zatoužili prozkoumat noční život a vyrazili na stanici Angel, při které leží druhý bar s názvem Prague. Bohužel jediné, co to má společného s Českem je točené české pivo (bez pěny O_o) - Plzeň a Kozel. Ale aspoň tam neobsluhuje dredatý Jamajčan , který česky neumí ani ahoj, jako tomu je v Prague baru číslo 1. 

V neděli jsme se sešli s holkama na London Bridge a vydali se na výlet směr přímořské město Brighton. Využili jsme skupinové slevy a koupili si jízdenky na vlak, které pak vyšly vážně výhodně. Nakoupili jsme si jídlo opět v tescu a vydali se k moři. Byla jsem a stále vlastně jsem absolutně unešená z tohohle města. Něco málo jsem si vygůglila a zjistila, že je to takový spíše uvolněný nezávazný město, kde je hodně homosexuálních párů a mladých lidí. 


Moře bylo krásný, výhled byl luxusní, vzduch byl příjemný, počasí bylo příjemný. Všechno vyšlo, jak mělo. Zbožňuju ten mořský vzduch. Nemohla jsem se ho nabažit. Na mole je zde postaven zábavní park, kde bylo asi 10 atrakcí. Mezi nima i jedna z nejhorších, kterou jsem kdy v životě viděla. Byla neuvěřitelně vysoká a polovinu z jízdy člověk stráví nad mořem. Po hodně hodně dlouhým přemlouvání jsem na to dostala kamarádku. Celou dobu měla zavřený oči a asi hodinu po tom se mnou ani nemluvila. :D:D Ale byla to pecka. skvělej adrenalin. Něco takovýho jsem potřebovala !))) 




Pak jsme to s holkama zakempili na pláži, koupili si jahodový cider (božský to nápoj!!!), zabalili ho do ponožky a užívali maximální chill )))) Takže den plný zážitků, poznání krásných míst a smíchu . Kéž by bylo víc takových. 
xoxo . 

3 komentáře:

  1. jůůů to muselo být báájo :))
    nemůžu se dočkat, až taky budem mít slunce a teplo a po sněhu nebude ani památky!

    OdpovědětVymazat
  2. To zní úžasně tyo! A ty atrakce bych taky brala hnedka :D
    Tam nesmí bát alkohol vidět?

    OdpovědětVymazat
  3. jooo holkyy ))) bylo to fajn! to počasí dělá divyyyy.
    joo. byla fakt hustá XD
    no hele. někdo mi říkal, že ne, tak my to od tý doby schováváme XD

    OdpovědětVymazat