I will rock the world
<3

úterý 25. října 2011

Změna je život.

Tak je to oficiální. Příští pondělí se stanu "členem" jisté rodiny a budu dělat velkou sestru dvoum holčičkám. Největší obavy mám z řízení na druhé straně. Zatím vymýšlím, co by bylo za vhodný dárek a procházím různé obchody. Při té skvělé příležitosti objevím vždy něco děsně výhodného a samozřejmě si to koupím! XDDD

Ach. To sobectví. Ale šaty stály jednu libru a boty v HM pět. no to nešlo to tam nechat.

Jinak teď měsíc žiji v Cambridge. Město nádherné. Historické, živé a plné mladých lidí. Na druhou stranu spím na zemi! a pracuju pro workshop, což je nestálé a hektické. Každý týden, každý den skoro na jiné univerzitě. Většinou se jedná o roznášení jídel, tudíž jsem servírka )
Je neuvěřitelný kolik lidí se zajímá, jak se mám )) Musím říct, že je mi to opravdu příjemné.

                                                                      King´s college

                                    Na konec taková jedna příjemná vzpomínka na Bulharsko <3
¨
Po něm se mi stejská nejvíc. Náš labrador - Walle.

Nevíte o nějakým dobrým seriálu? :) 
Mějte se. 
M.

5 komentářů:

  1. Teďka už to dopadne na stálo? XD
    Ta fotka z Bulharska je stejne proste nejlepsi!
    A na http://cwzone.cz/ je spousta serialu, tak nejakej vyberes.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že by to už mohlo dopadnout! :DDD
    Oni jsou všechny skvělý ty fotky. Tahle je trošku jiná, že tady jsme aspoň vážný. na tý na fcb jak dementi no XDD

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty boty jsem taky v HM koukala, ale naštěstí jsem s sebou něměla peněženku, jinak bych si je taky koupila,.. HM mám moc ráda ráda tam nakupuju, možná se budeš chtít kouknout i na moje stránky, zrovna tam mám soutěž pro čtenáře marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. No tak jako pět liber je v pohodě! :D to jsem je tam prostě nemohla nechat )))

    OdpovědětVymazat